چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟

  • ۲۰۱ بازدید
چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟

پنج روش عاشق کردن

این تکنیک ها شانس و اقبال شما را بالا خواهد برد که مورد توجه قرار بگیرید و عاشقتان شوند.

  1. زیاد معاشرت کنید. سپس غیر قابل دسترس گردید.
  2. کار دلپسندی برایش انجام ندهید. بگذارید او برایتان کارهای دلپسند انجام دهد.
  3. به اون نگاه کنید.
  4. روی برنگردانید.
  5. از علم مردمک سنجی کمک بگیرید.

هر چه با شخصی بیشتر معاشرت کنید بیشتر دوست تان خواهد داشت. در معرض قرار گرفتن مکرر باعث علاقه مندی می شود. در ابتدای آشنایی از کناره گیری و غیر قابل دسترس بودن به شدت خودداری کنید. در عوض با هر بهانه وقت تان را با طرف مقابل بگذرانید.

وقتی به حد کافی محبوب شدید یا مطمعن شدید که طرف مقابل را مجذوب خود کرده اید به تدریج معاشرت خود را کاهش دهید و کمتر در دسترس باشید و تا جایی پیش بروید که دیگر ملاقات تان نکند.

 

قانون کمیابی در عاشق کردن

چگونه طرف مقابل را وابسته خود کنیم؟

این مرحله بسیار مهم و زیرکانه است و به مهارت زیادی نیاز دارد. قانون کمیابی می گوید مردم خواهان چیزهایی هستند که نمی توانند داشته باشند. همیشه در دسترس بودن سبب کاهش ارزش و شان شما خواهد شد. یادتان باشد افراد با خصوصیات متضاد در بلند مدت جذب یکدیگر نمی شوند. انسان ها از معاشرت با افرادی که مورد علاقه شان نباشند یا تضاد داشته باشند می ترسند.

زمانی که کسی برای ما هدیه می خرد یا کار پسندیده ای انجام می دهد شروع به مبالغه و خیال پردازی در مورد ما می کند. زیرا می خواهد به خود بقبولاند که هزینه هایی که صرف کرده به خاطر شایستگی و استحقاق ما بوده است و باید اینکار ها را انجام میداده و باعث خشنودی خودش می شود.

سعی کنید برای فرد مورد نظر کار خوشایندی انجام ندهید. در عوض بگذارید او شما را لوس کند.

زیک رابین Zick Rubin روانشناسی از دانشگاه هاروارد می گوید: دو نفر که عاشق همدیگر هستند در زمان صحبت کردن حدود 75 درصد زمان را به نگاه کردن به هم می گذرانند و حتی اگر نفر سوم وارد بحث شود خیلی دیر نگاهشان از هم گسسته می شود.

 

فنيل اتيل آمين (مولکول عشق)

برای آنکه مغز فرد مورد نظر خود را فریب بدهید لازم است حدود 75 درصد از زمان گفتگو به وی نگاه کنید. با اینکار مغز فرد ، آخرین باری که فردی تا این اندازه به وی خیره شده را به یاد آورده و تحلیلش می کند. در نتیجه مغز برآورد می کند که عاشق شما شده و شروع به ترشح فنیل اتیل آمین (PEA) خواهد کرد.

هنگامی که ما عاشق می شویم سیستم عصبی PEA ترشح می کند و باعث تعرق کف دست، احساس دل آشوبی، افزایش ضربان قلب و … می شود. اگر تمایل به برقراری ارتباط با کسی دارید باید سعی کنید درون خونش فنیل اتیلامین ترشح شود. بهترین راه برای اینکار نگاه ممتد به وی است. به ویژه این تکنیک برای افرادی که به ما کم رغبت هستند بسیار کاراست. این مولکول همراه با دوپامین و نوراپی نفرین می تواند یک حس نا معلوم و شعف آور را که منجر به علاقه سیر ناپذیری می شود ایجاد کند و حس وابستگی را در انسان بوجود آورد.

 

بزرگ شدن مردمک چشم در اثر عشق

تکنیک بعدی به سختی چشم برداشتن از کسی است که طالبش هستید. این کار قفل کردن نگاه تان به نگاه کسی است که دوستش دارید. برای داشتن چشمانی خمار آلود نیاز دارید مردمک های چشم شما بزرگ باشد. برای اینکار نور را کم کنید همچون کافی شاپ های رمانتیک که دارای چراغها و کلیدهای کاهنده ی نور هستند. وقتی که ما به چیزی که دوستش داریم نگاه می کنیم، مردمک های چشم ما بزرگ می شود.